Vítejte na stránkách obce Naše Obec.
Nastavení zobrazení
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete kdokoliv změnit pomocí nastavení cookie. V případě odmítnutí, jsou používany pouze Funkční cookies.

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

1. Název


2. Důvod a způsob založení

Našo Obec vznikla novodobě z iniciativy OF v roce 1990 odloučením od sousední střediskové obce Nové Dvory, kam byla začleněna v šedesátých letech.

3. Organizační struktura

Organizační struktura obce je zveřejněna v sekci úřad-obecní úřad

4. Kontaktní spojení

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Obecní úřad __OBEC__
__ULICE__
__PSC__ __MESTO__

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Obecní úřad __OBEC__
__ULICE__
__PSC__ __MESTO__

Po: 8.00 - 12.00 a 17.00 - 19.00
Út: 8.00 - 14.00
St: 8.00 - 12.00
Čt: 8.00 - 14.00

4.4 Telefonní čísla

úřad: 327 571 971
starosta: 602 166 815

4.5 Adresa internetové stránky

www.obec-hlizov.cz

4.6 Adresa podatelny

Obecní úřad __OBEC__
__ULICE__
__PSC__ __MESTO__

Adresa podatelny slouží pro doručování dokumentů jak v listinné, tak i elektronické podobě. Více informací o formě podání a přehled technických nosičů dat, které obec přijímá je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.

4.7 Adresa e-podatelny

podatelna@obec-hlizov.cz

4.8 Datová schránka

 f6taptb

5. Případné platby lze poukázat - číslo účtu

Bankovní spojení:
Československá obchodní banka (ČSOB) 
číslo účtu:  
295123752/0300

6. Identifikační číslo

IČO: 00640336

7. DIČ

8. Dokumenty

8.1  Seznamy hlavních dokumentů
Obecní vyhlášky jsou k dispozici v sekci úřad - obecní vyhlášky.

Územní plán obce Hlízov - k dispozici na obecním úradu / včetně změn /

8.2 Rozpočet
Rozpočty jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - rozpočet

9. Žádosti o informace

Postup pro získání informací je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.

10. Příjem podání a podnětů

Žádost o poskytnutí informace může být podána ústně nebo písemně. Za písemně podanou žádost se považuje rovněž žádost zaslaná do datové schránky nebo na adresu elektronické podatelny, ani v jednom případě není nutné použítí zaručeného elektronického podpisu.

Způsob pro podání žádosti:

1. ústně
Ústně lze žádat o poskytnutí informace na obecním úřadu v úředních hodinách. 
Ústně lze také žádat telefonicky na telefonním čísle obecního úřadu.

2. písemně
a) Poštou na adrese:
Obecní úřad __OBEC__
__ULICE__
__PSC__ __MESTO__

b) Předáním písemné žádosti na obecním úřade v úředních hodinách 
Po: 8.00 - 12.00 a 17.00 - 19.00
Út: 8.00 - 14.00
St: 8.00 - 12.00
Čt: 8.00 - 14.00

c) Přes elektronickou podatelnu na email podatelna@obec-hlizov.cz

11. Předpisy

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

Přehled předpisů, dle kterých obec postupuje a rozhoduje, dle kterých poskytuje informace a které upravují práva občanů vůči obci.

Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů.

Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky.

Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů

Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů.

Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/

11.2 Vydané právní předpisy

Právní předpisy obce jsou dostupné v sekci úřad - obecní vyhlášky. 

Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě.

12. Úhrady za poskytování informací

12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

Sazebník úhrad dle nařízení vlády č. 173/2006 Sb. není vydán, obec nevybírá za tyto služby poplatky.

12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žádná usnesení vydaná dle §16a odst. 7 zákona 106/1999 Sb., nebyla dosud přijata

13. Licenční smlouvy

13.1 Vzory licenčních smluv

13.2 Výhradní licence

V současné době Obecní úřad neposkytuje žádné výhradní licence.

14. Výroční zpráva podle zákona č.106/1999 Sb.

Výroční zprávy jsou k dispozici v sekci  úřad - chci zařídit - poskytování informací.

publikováno: 14. 11. 2020 22:48,

Novinky z úřad

Zastupitelstvo obce

publikováno: 23. 8. 2024

Zastupitelstvo:

Starosta
Miroslav Novotný       724 181 504

Místostarostka
Gabriela Součková        724 181 503

Elektronická podatelna

publikováno: 26. 10. 2023

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: email

Vyhlášky

publikováno: 16. 6. 2023

obsah stránky

publikováno: 21. 3. 2023,

  • začíná ve středu 1. 3. 00:00 končí v pátek 31. 3. 00:00
  • Učebna
)