publikováno: 11. 12. 2024,
- začíná ve čtvrtek 12. 12. 14:00 - končí v
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Našo Obec vznikla novodobě z iniciativy OF v roce 1990 odloučením od sousední střediskové obce Nové Dvory, kam byla začleněna v šedesátých letech.
Organizační struktura obce je zveřejněna v sekci úřad-obecní úřad
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obecní úřad __OBEC__
__ULICE__
__PSC__ __MESTO__
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obecní úřad __OBEC__
__ULICE__
__PSC__ __MESTO__
Po: 8.00 - 12.00 a 17.00 - 19.00
Út: 8.00 - 14.00
St: 8.00 - 12.00
Čt: 8.00 - 14.00
4.4 Telefonní čísla
úřad: 327 571 971
starosta: 602 166 815
4.5 Adresa internetové stránky
www.obec-hlizov.cz
4.6 Adresa podatelny
Obecní úřad __OBEC__
__ULICE__
__PSC__ __MESTO__
Adresa podatelny slouží pro doručování dokumentů jak v listinné, tak i elektronické podobě. Více informací o formě podání a přehled technických nosičů dat, které obec přijímá je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.
4.7 Adresa e-podatelny
4.8 Datová schránka
f6taptb
Bankovní spojení:
Československá obchodní banka (ČSOB)
číslo účtu:
295123752/0300
IČO: 00640336
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Obecní vyhlášky jsou k dispozici v sekci úřad - obecní vyhlášky.
8.2 Rozpočet
Rozpočty jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - rozpočet
Postup pro získání informací je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.
Žádost o poskytnutí informace může být podána ústně nebo písemně. Za písemně podanou žádost se považuje rovněž žádost zaslaná do datové schránky nebo na adresu elektronické podatelny, ani v jednom případě není nutné použítí zaručeného elektronického podpisu.
Způsob pro podání žádosti:
1. ústně
Ústně lze žádat o poskytnutí informace na obecním úřadu v úředních hodinách.
Ústně lze také žádat telefonicky na telefonním čísle obecního úřadu.
2. písemně
a) Poštou na adrese:
Obecní úřad __OBEC__
__ULICE__
__PSC__ __MESTO__
b) Předáním písemné žádosti na obecním úřade v úředních hodinách
Po: 8.00 - 12.00 a 17.00 - 19.00
Út: 8.00 - 14.00
St: 8.00 - 12.00
Čt: 8.00 - 14.00
c) Přes elektronickou podatelnu na email podatelna@obec-hlizov.cz
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled předpisů, dle kterých obec postupuje a rozhoduje, dle kterých poskytuje informace a které upravují práva občanů vůči obci.
Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů.
Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky.
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.
Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/
11.2 Vydané právní předpisy
Právní předpisy obce jsou dostupné v sekci úřad - obecní vyhlášky.
Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě.
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazebník úhrad dle nařízení vlády č. 173/2006 Sb. není vydán, obec nevybírá za tyto služby poplatky.
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná usnesení vydaná dle §16a odst. 7 zákona 106/1999 Sb., nebyla dosud přijata
13.1 Vzory licenčních smluv
13.2 Výhradní licence
V současné době Obecní úřad neposkytuje žádné výhradní licence.
Výroční zprávy jsou k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.
publikováno: 11. 12. 2024,
publikováno: 23. 8. 2024
Zastupitelstvo:
Starosta
Miroslav Novotný 724 181 504
Místostarostka
Gabriela Součková 724 181 503
publikováno: 26. 10. 2023
Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.
Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .
Adresa elektronické podatelny: email
publikováno: 16. 6. 2023